Lloyd’s модернізує систему боротьби з неналежною поведінкою на ринку перестрахування |
Lloyd’s заявив, що прагне модернізувати свою систему боротьби з неналежною поведінкою на ринку як у випадку фінансових, так і нефінансових правопорушень. Lloyd’s заявив, що сподівається краще узгоджуватися з внутрішніми кадровими та дисциплінарними процесами своїх партнерських компаній та синдикатів, продовжуючи підтримувати незалежну здатність цих компаній розслідувати та вирішувати проблеми. Крім того, концерн сподівається прояснити типи поведінки, які він вважає неприйнятними, а також як і коли він буде втручатися. Lloyd’s заявив, що також хоче прийняти «більш цілісний підхід» до ведення справ, приділяючи більше уваги втручанню нагляду. Відповідно до консультаційного звіту, Lloyd’s хоче прискорити внутрішні процеси прийняття рішень, а також зробити їх більш послідовними. Lloyd’s також прагне внести зміни до своїх статутних актів, щоб включити нові категорії, що охоплюють «неналежну» поведінку, рецидивістів і погане поводження з викривачами. Ринок збереже свої основні категорії «дискредитований» і «шкідливий», і сказав, що доповнення внесуть більшу ясність щодо того, що вважається неправомірною поведінкою. Інші пропозиції пояснюють, що погана поведінка не обов’язково має відбуватися в професійному середовищі, щоб її кваліфікувати як неналежну поведінку. Певна поведінка (наприклад, незаконне вживання наркотиків, переслідування чи знущання) є неприйнятною за самою своєю природою і має бути позовною, незалежно від того, чи можна продемонструвати відчутну шкоду Lloyd’s або ринку. Джерело: Форіншурер |