Адміністрація Президента США просить медстраховиків запровадити подання заяв на відшколування онлайн

Адміністрація Джо Байдена просить, щоб медичні страхові компанії почали пропонувати онлайн-подання претензій і відмовилися від обов’язкових паперових форм, що є однією з низки пропозицій, яких домагається президент США, оскільки адміністрація намагається спростити процеси, які «марнують час і гроші американців».

З цією метою Управління персоналом, яке керує федеральними державними службами, планує вимагати від постачальників планів медичних пільг для федеральних службовців і медичних пільг для поштових служб дозволяти подавати претензії онлайн, надавати більш чітку інформацію про медичні послуги в мережі та полегшувати їх навчитися оскаржувати відмови у позові, згідно з інформаційним бюлетенем Білого дому. Ці плани охоплюють 8 мільйонів федеральних службовців.

Згідно з листом від міністра охорони здоров’я та соціальних служб Ксав’єра Бесерра та Джулі Су, виконуючої обов’язки секретаря Департаменту праці, багато найбільших планів охорони здоров’я все ще вимагають від страхувальників використання фізичних форм заяв про страхові випадки, які потрібно відсканувати або надіслати поштою. Департаменти просять, щоб страховики надавали страхувальникам можливість вибору онлайн-подання.

У листі, який було надіслано керівникам медичних страхових компаній, йдеться про те, що 58% людей, які мають медичне страхування, мали принаймні одну проблему, намагаючись скористатися пільгами протягом минулого року. Приблизно кожен 6-й сказав, що не може отримати рекомендовану допомогу через ці проблеми.

Пропозиції Білого дому також включають зміни в способах обслуговування клієнтів, зокрема усунення обмежень і недоліків чат-ботів. Адміністрація Байдена заявила, що хоча чат-боти можуть бути корисними, вони часто не здатні вирішувати складні проблеми.

Крім того, Бюро з фінансового захисту споживачів працюватиме над тим, щоб припинити обслуговування клієнтів, або телефонні системи, які вимагають від абонентів навігації «лабіринтом опцій меню та автоматизованих записів», згідно з інформаційним бюлетенем. Бюро створить правило, яке вимагатиме від компаній надавати абонентам можливість поговорити з живим агентом, натиснувши одну кнопку.

Хоча CFPB не має юрисдикції над страховими компаніями, Білий дім заявив, що HHS і Департамент праці також вимагають від медичних страхових компаній внести подібні зміни, щоб спростити доступ до агентів обслуговування клієнтів.

Окрім дозволу подавати претензії онлайн, лист також просить медстраховиків розглянути питання про представлення інформації більш зрозумілою мовою та надання додаткової інформації про попередній дозвіл. 

Джерело: Форіншурер