|
Український бізнес у вересні відновив позитивні оцінки результатів власної економічної діяльності. Поліпшенню настроїв сприяли стійкий споживчий попит, стабільна ситуація в енергетиці, бюджетне фінансування на відновлення інфраструктури та будівництво доріг, уповільнення темпів інфляції та стійка ситуація на валютному ринку.
Проте стримуючими чинниками залишалися посилення інтенсивності обстрілів, значні витрати на відновлення, підвищення тарифів і дефіцит кваліфікованих кадрів.
|
|
Детальніше...
|
|
Страхова компанія "ВУСО" у січні-червні 2025 року зібрала 2,129 млрд грн валових премій, що на 52,6% більше, ніж за аналогічний період 2024 року, чисті премії виросли на 54,18% до 1,886 млрд грн, а чисті зароблені премії – на 40,98% до 1,764 млрд грн.
РА "Стандарт-Рейтинг" підтвердило компанії рейтинг фінансової стійкості на рівні "uaAA" за національною шкалою за вказаний період.
Згідно з даними на сайті рейтингового агентства, надходження від фізичних осіб страховика за вказаний період збільшились на 55,36% – до 1,374 млрд грн, а від перестрахувальників – на 17,67%, до 21,652 млн грн.
|
|
Детальніше...
|
|
10 червня 2025 року під час масованого обстрілу Києва будівля бізнес-центру була пошкоджена уламками ворожого БпЛА «Шахед».
Суттєвих пошкоджень зазнали фасад будівлі, стіни, скління, внутрішні перегородки, стеля, підлога та двері. Також постраждали інженерні та комунікаційні системи: вентиляція, опалення, електропостачання, освітлення, пожежогасіння, а також покрівля, внутрішнє оздоблення приміщень, меблі та офісна техніка.
|
|
Детальніше...
|
|
У Києві відбулася 19-та Customer Experience Conference – кросгалузева подія в Україні, яка обʼєднала бізнес-лідерів та експертів у сфері клієнтського досвіду.
Цьогорічний лейтмотив «Система для прибутку» став відповіддю на ключовий виклик для компаній: як зробити клієнтський досвід не разовою ініціативою, а операційною системою, яка стабільно впливає на прибуток, репутацію та розвиток бізнесу.
У конференції взяли участь офлайн та онлайн 500 топменеджерів, керівників команд і експертів із різних галузей, які прагнуть створювати ефективні стандарти сервісу.
|
|
Детальніше...
|
|
2025-й рік розпочався з шоку: лісові пожежі, що охопили район Лос-Анджелеса в січні, спричинили страхові збитки на суму близько 40 млрд доларів. Swiss Re Institute вважає це новим рекордом за кількістю виплат за лісовими пожежами. Приблизно дві третини виплат припадатимуть на первинних страховиків, а решту – на перестраховиків.
|
|
Детальніше...
|
|
Swiss Re призначила Ернана Фатоне керівником відділу перестрахування майна та від нещасних випадків у Південній Європі.
Він також обійме посаду президента та керівника філії Swiss Re Europe SA в Іспанії, за умови отримання корпоративних та регуляторних схвалень.
Фатоне є громадянином Аргентини, Італії та Швейцарії та пропрацював у Swiss Re понад 30 років.
|
|
Детальніше...
|
|
Іншуртех Reserv, технологічний адміністратор TPA, розширив свій раунд фінансування Series B до $41 млн, залучивши ще $16 млн на тлі високого інвесторського попиту.
Лідером нового раунду виступив фонд QBE Ventures, до угоди приєдналися й інші стратегічні партнери, а чинні інвестори, включно з Bain Capital Ventures та Flourish Ventures, збільшили свої частки.
Попит пояснюється стрімким зростанням іншуртеху за останні пів року: зростаюча клієнтська база, нові стратегічні альянси та актуальність AI-рішень для врегулювання збитків.
|
|
Детальніше...
|
|
Італійська іншуртех-компанія Wopta Assicurazioni запускає нового АІ-агента Anna на своїй платформі Woptal, розробленій спільно з Blu Pantheon, італійським стартапом, що спеціалізується на генеративних інструментах штучного інтелекту та автоматизації процесів.
|
|
Детальніше...
|
|
|