Страховики та перестраховики занепокоєні зростаючими ризиками кіберкатастроф |
У звіті Gallagher Re підкреслюється зростаюча стурбованість лідерів бізнесу та страхового сектору щодо потенціалу великомасштабної системної кібератаки (ризик «кіберкатастрофи») через складні виклики та невизначеності, які вона представляє. Хоча ринок кіберстрахування стрімко розвивається, йому ще належить протистояти потенційним наслідкам кіберкатастрофи безпрецедентного масштабу. На відміну від ризиків природних катастроф, серед яких урагани, лісові пожежі, торнадо та повені, відсутність історичних даних і непослідовність у рамках кодування роблять моделювання та ціноутворення подій кіберкатастрофи особливо складними. Результатом є високий рівень невизначеності, який впливає на здатність галузі оцінювати та ефективно керувати цим ризиком. У сфері кібермоделювання звіт виявляє значні розбіжності, що викликало занепокоєння серед постачальників капіталу щодо надійності поточних моделей. У відповідь на цю невизначеність сектор перестрахування вживає заходів для управління своїми ризиками шляхом коригування схильності до ризику, стратегій ціноутворення та запровадження жорсткіших формулювань договорів та виключень. Незважаючи на ці проблеми, попит на кіберстрахування продовжує стабільно зростати. Протягом останніх трьох років страховики спостерігали тризначне зростання тарифів на захист кіберризиків, що підвищило впевненість у ціноутворенні цього складного ризику. Корпорації вживають заходів для зменшення своїх кіберризиків. Індустрія кібербезпеки досягла значних успіхів після атаки NotPetya в 2017 році завдяки таким розробкам, як штучний інтелект і нові інструменти кібербезпеки, які пропонують покращене управління ризиками. Однак є занепокоєння, що ці технології можуть створити потенційні проблеми безпеці в разі неправильного використання, створюючи постійну невизначеність на ринку. Щоб вирішити ці проблеми, постачальники моделей інвестують у розширення своїх можливостей. Тим не менш, індустрія страхування потребує більш повних і точних даних від застрахованих клієнтів про їхні кібер вразливості та досвід збитків, щоб удосконалити свої моделі та стратегії андеррайтингу. Це може призвести до більш спеціалізованого страхового та перестрахового покриття, наприклад, диференціації між великими корпораціями, вразливими до цілеспрямованих атак, і малими та середніми підприємствами (МСП), які прагнуть застрахуватися від довготривалих загальносистемних подій. Джерело: Форіншурер / Beinsure |