Lloyd’s визначив, як він буде співпрацювати зі страховим ринком в рамках стратегії Blueprint Two |
Lloyd’s пояснив свій підхід до залучення страхового ринку в рамках ініціативи Blueprint Two, окресливши три напрямки, в яких він вирішує питання взаємодії:
«Ми зустрілися з вісьмома спільнотами та познайомили їх з їхніми партнерами щодо готовності до змін ринку, - кажуть у Lloyd’s. - Але це лише початок, і попереду ще багато роботи; від організації особистих зустрічей з кожною з фірм, цілеспрямованих сесій з планування для оцінки їхнього бізнес-обґрунтування та переваг, роботи над індивідуальними планами готовності та залучення їх до тестування прийнятності на ринку». Lloyd’s визначить лідера Blueprint Two у кожного страховика та брокера, який зможе працювати зі своїм партнером із підготовки до ринку, як ключову контактну точку в їхній організації. Після узгодження ми оновимо цю інформацію на цій сторінці. Сегментуючи страховий ринок, Lloyd’s сказав, що розбив його на шість категорій страховиків, трьох брокерів та одну спільноту страховиків, що складається з приблизно 15-20 компаній у кожній групі. Одна з наших брокерських спільнот є більшою, щоб охопити всіх середніх і малих брокерів – яких дуже багато. Спільноти (де це можливо та практично) були широко сегментовані за страховиками, яких вони використовують. Групування таким чином створює спільноту, яка матиме схожі вимоги, виклики та рішення щодо технічних змін. Хоча технологія — це не єдина зміна, яку повинен зробити ринок, її часто буває найважче реалізувати, тому має сенс об’єднатися й залучити постачальника до наших розмов. У січні генеральний директор Lloyd’s Джон Ніл заявив, що успіх ринку залежить від ефективної реалізації стратегії. "2022 рік є важливим роком змін для ринку, тому вкрай важливо, щоб організації почали готуватися до прийняття рішень. Ми сподіваємося, що ця деталь дозволить кожному підготувати ґрунт у вашому власному бізнесі, щоб бути готовим до впровадження рішень, вселяючи впевненість у значні зміни, які ми впроваджуємо за допомогою Blueprint Two". Lloyd’s презентував наступний етап свого плану трансформації, опублікувавши другий план змін у листопаді 2020 року після впровадження першого плану у вересні 2019 року. Blueprint Two переробить увесь процес життєвого циклу страхування від розміщення до обліку, оплати, схвалення, претензій, поновлення та звітності. Посилання: Фориншурер |