PWC провела дослідження трансформації андерайтингу та інвестицій страховиків у технології |
Страховики Лондонського ринку історично конкурували на основі досвіду, а не технологій. Вважалося, що шлях до успіху полягає в найнятті найкращих андеррайтерів у потрібній кількості. Згідно зі звітом PWC Transforming the London Insurance Market, системи та інструменти були другорядними. Інші проблеми заважали змінам: вважалося, що важко обґрунтувати інвестиції; існував певний рівень самозаспокоєння щодо довгострокової прибутковості; і класові тактичні рішення були визнані задовільними. У поєднанні з більшою частиною ринкової інфраструктури, яка забезпечується централізовано, страховики відчувають труднощі. Тепер ми бачимо, як ландшафт змінюється: жорсткий ринок є одним із каталізаторів, поряд із загальним уявленням про те, що інші роблять інвестиції, і що сучасні модульні інструменти впроваджувати швидше, легше та менш ризиковано. Наступне покоління андеррайтерів також більш відкрите до нових інструментів і нових способів роботи. Вперше за десятиліття ми бачимо значні інвестиції в технологію, яка використовується в андеррайтингу, від пошуку до діяльності після зв’язування. PWC запитав у вищого керівництва страхових компаній Лондонського ринку їхню думку про стимули, можливості та ризики цих інвестицій у технології. Опитування виявило деякі унікальні ідеї щодо успішної трансформації та отримання найкращої рентабельності інвестицій. Страховики намагаються вирішувати широкий спектр проблем одночасно: краще озброїти андеррайтерів необхідними інструментами та знаннями; зниження витрат і збільшення продуктивності; покращити контроль і краще обслуговувати клієнтів і брокерів. Страховики мають проблеми з витратами, колективно та індивідуально. Не дивно, що опитування вважає вирішення цього головним фактором. Побудувати бізнес-кейс навколо скорочення витрат часто здається легким, але довгостроковий успіх вимагає ретельного управління та відстеження отримання вигод і етапів впровадження. 6 ключових дій програми впровадження технологій для страховиків
Важливо чітко визначити цілі програми та те, як вони пов’язані з окремими інвестиціями. Надто часто надання вигоди відокремлюється від інвестицій у технології. Технологічні зміни не повинні ставати самоціллю. Інвестиції в технології також повинні супроводжуватися відчутними змінами в робочих практиках і цільових операційних моделях. Легко зробити припущення щодо переваг, які можуть принести нові інструменти, але без правильних процесів і впровадження переваги змін часто не матеріалізуються. Страховики витрачають занадто мало часу на андеррайтинг. Вирішення цього питання не тільки підвищує продуктивність, але й допомагає компаніям залучати й утримувати таланти. Ті, хто має сучасний інструментарій і ефективні процеси, мають більше залучених андеррайтерів і краще утримання. Опитування визначило дві пріоритетні та пов’язані сфери інвестування: робочі місця андерайтингу та інструменти управління портфелем. Посилання: Фориншурер |